dimecres, 27 de gener del 2010

Carta den Joan Argemí

Vaig tenir una desagradable sorpresa quan el Xavier Nin em va enviar un misatge per dir-me que s'havia mort el Pepito Falcó.Jo era pacient seu desde fa uns tres anys, recomanat per el meu germá que ho era feia molt mes temps. 
Amb les seves mans d'una destressa inigualable, i la seva técnica dificil de superar per cap profesional del mon,em va fer 10 implants i em va deixar la boca nova i perfecta, sense que sentis mai ni el mes minim dolor, ni de la punxadeta de l'anestesia, malgrat que en una sessió em va fer 3 implants al mateix dia. 
Ens vem fer amics per la seva humanitat i afecte, i afeccions comuns com la musica i les arts. 
A casa seva vaig tenir el gust de coneixer al Xavier Nin, al violinista Vasil, a la Montse Sagartal, etc. 
Crec que ningú dels que el vem coneixer i ens consideravem amics seus podrem oblidar mai aquesta ta dura perdua.


Joan Argemí Padrós



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada