diumenge, 31 de gener del 2010

Records d'en Pep, per Fede Martorell

Hola a tots el amics d'en Pep Falcó, en aquests moments en que ell ha fet el traspàs, a tots ens queda el seu record. Un record dels moments en que ens va alegrar, ens va ajudar, ens va fer sentir vius, com a ell li agradava al cap i a la fi. Ell era una persona extremadament vital, inclús en els seus últims díes, tot i que la seva situació era força difícil, encara trobava forces per que així fos.
Jo sempre el recordaré, quan m 'explicava , amb aquella intensitat com anava fent el seu famós "guitachelo" , em deia :
-FEDE avui li he posat la peça del neteja vidres i s'aguanta de conya!
.- Un altre dia - He assajat per que de les cordes en surti algun soroll,. –
Amb llet, amb coca cola, amb qualsevol cosa que li passava pel cap ell ho provava. Fins al final, que en Vassil un altre gran amic  amb el qual quan estaven junts es perdien en el profund mon de la música.
Li va fer conèixer l'Oriol  l'altre music violoncel·lista que de debò li va fer sortir musica. D'aquell fill musical del genial Pep.
 En el vídeo que acompanyo aquestes línees es el fragment on  podreu veure la "presentació en societat " del famós instrument. Va ser una jornada en la que els que hi varem assistir no oblidarem mai , el concert  a casa meva  a càrrec den Vasil i del Oriol va ser preciós amb la interpretació de peces de Bach i Bela Bartok i també com no la presentació genial del guitachelo del Pep, del qual l'Oriol li va treure unes notes molt maques. No us ho perdeu!. Era el dia 22 de desembre del 2009.
Tot i que sempre el tindre com un gran amic no puc oblidar que era el meu Prescriptor en la elaboració de les pròtesis  que jo elaborava pels seus pacients en les que el Pep hi posava tot l'empeny per que fossin les que necessitaven i també les que millor els hi anessin. Mai es va imposar, en el sentit de que el seu dictamen   fos únic,  sempre donava la ma al diàleg, per trobar la forma de resoldre el cas amb el seu criteri clínic i el meu com a pròtesis, han sigut un anys de col·laboració intensa i crec que part meva mant  servit per esforçar-me mes amb el meu treball no per ser mes maco, sinó per que em feia interactuar amb el pacient  i des de llavors el pacient esdevenia en amic i als amics sel's hi dona el millor.
   Be des d'aquí em m'acomiado amb un "fins ara ",  del amic, i company  per que segur que sigui on sigui ens tornarem a veure, i tornarem  a inventar mil estris .
Una abraçada  Fede.

Aquí us adjunto l'enllaç     El guitachelo del Dr. Falcó
http://www.megavideo.com/?d=CNPCLU10



Windows 7 es fácil, cómodo y sin complicaciones. ¡Conócelo!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada